Veelgestelde vragen
Bestellen
lndien je een bestelling plaatst op werkdagen vóór 17.00 uur dan verzenden we je bestelling dezelfde dag nog. In de meeste gevallen wordt deze dan de volgende werkdag bezorgd.
Doorloop de webshop, zie je iets leuks? Plaats dan het item in je gewenste maat in de winkelwagen. Vervolgens vul je je gegevens in op de ‘afreken’ pagina. Via een beveiligde omgeving betaal je jou aankoop. Je kunt kiezen uit een aantal betaalmethoden waaronder: iDEAL, Creditcard, ApplePay, Bancontact (België) en cadeaukaarten. Vervolgens ontvang je een bevestiging op het door jou opgegeven E-mailadres.
Alle prijzen zijn inclusief BTW tenzij anders aangegeven.
Als je een bestelling hebt geplaatst ontvang je automatisch een bevestigingsmail met de details van je bestelling. Het kan enkele minuten duren voordat deze mail bezorgt wordt. Heb je geen bevestigingsmail ontvangen? Dan is deze mail waarschijnlijk terechtgekomen in je spam- of ongewenste berichten map. Kom je er niet uit? Neem dan contact met ons op.
Mocht je je bedenken en je bestelling is nog niet verzonden kan je contact met ons opnemen. Dan kunnen we je bestelling annuleren en het betaalde bedrag aan je terug storten. Als je bestelling als wel verstuurd is raden we je aan om deze na ontvangst aan ons te retourneren. Meer informatie over retourneren vind je hier.
Betalen
Als de betaling geslaagd is na het plaatsen van een bestelling ontvang je een bevestigingsmail op het door jou opgegeven E-mailadres.
Als je betaling is mislukt ontvang je een mail van ons met een betaallink waar je alsnog kunt betalen.
Mijn account
Klik op het ‘Mijn account’ iccontje bovenin de website. Vervolgens kom je op de ‘mijn account’ pagina. Hier kan je inloggen met je E-mailadres. Vervolgens ontvang je een 6-cijferige code per mail die je kunt invullen in dit scherm. Heb je nog geen account? Via deze pagina kan je gemakkelijk een account aanmaken.
Verzenden & retourneren
Dit verschilt naar welk land we je bestelling moeten versturen. De verzendkosten worden duidelijk weergegeven tijdens het afrekenen. Voor Nederland is een brievenbuspakje €4,99 en een standaard pakket €6,99.
Reviews
Er kunnen alleen reviews worden geplaatst door klanten die daadwerkelijk het betreffende producten hebben besteld. Hierdoor kunnen we garanderen dat de product reviews echt zijn. De reviews worden niet gefilterd op positiviteit of negativiteit en zo ben je altijd zeker van eerlijke beoordelingen. Na het invullen van een review wordt deze direct op de site geplaatst. Reviews met ongepaste inhoud worden verwijderd.
Klachten
Indien je een klacht hebt over onze producten of onze service, dan kun je contact met ons opnemen via het contactformulier. Je krijgt van ons binnen 14 dagen na ontvangst van je klacht een inhoudelijke reactie.
Ben je niet tevreden met de afhandeling van jouw klacht? Dan kun je deze voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).
Garantie
Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten.